czwartek, 24 lipca 2014

Jest lato, jest i plazing

No i mamy wreszcie to, na co czekalismy od kilku dobrych tygodni.
Niebieskie niebo, slonce i wysoka temperature, czyli to czego najbardziej nam brakowalo by poczuc, ze wlasnie mamy najcudowniejsze, najpiekniejsze i najbardziej kochane przez nas LATO! Pierwszy raz w tym roku odnotowalismy na termometrach (idealne jak dla mnie) 26 stopni. I wiecie co? Jest bosko!
Wczoraj wzielam wolne w pracy by zamiast prazyc sie przed komputerem, cala trojka byczyc sie nad morzem. Plazing w srodku tygodnia ma sporo plusow, a najwiekszym z nich sa nieprzepelnione plaze... Pieknie bylo!
Mikolaj uczyl sie plywac i trzeba przyznac, ze sie nauczyl... po warszawsku. Jak na pierwsza lekcje, to i tak niezle. Ja do dzisiaj nie pojelam tej sztuki, wiec miejmy nadzieje, ze z Nim bedzie inaczej.
Przeskakiwal tez przez fale, zbieral muszle, lepil zamki, puszczal latawca i nalykal sie morskiej wody za nas trzech.


Dzisiaj bylo podobnie, z ta jednak roznica, ze plazing urzadzilismy sobie w ogrodzie.
Chwala temu, kto wymyslil dmuchany basen, bo to on stal sie naszym ratunkiem na zar lejacy sie nieba. Nie moglo rowniez zabraknac pikniku w porze drugiego sniadania, do ktorego chyba juz sie przyzwyczailismy no i oczywiscie wieczornego grilowania.
Nawet pojawila sie pierwsza w tym roku opalenizna!


Ladujemy akumulatory i jutro zaczynamy kolejny wspanialy dzien!
Miejmy nadzieje, ze rownie udany.
Milego dnia!

10 komentarzy:

  1. no nie mogę, nie mogę! jak widzę te dobrocie na tacy za nie wszystkie to timki by mnie sprzdały całą. Uwielbiają wszystko co tam macie a ja kocham ten jogurt naturalny:)
    To fakt pogoda cudna! aż dziwne jak na UK ihihi:))
    Udanego słonecznego lata:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miko z tej tacy to chyba najbardziej kocha pistacje :)
      Cudownych wakacji Kochani!

      Usuń
  2. Bo lato, słońce i plaża to najlepsza kombinacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dzień mieliście :-) Ja też kocham lato i staram się korzystać z jego uroków jak najczęściej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie lato mogloby trwac caly rok :)
      Pozdrawiam cieplo!

      Usuń
  4. My mamy w planach weekend plażowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze wlasnie czynnie uprawiacie plazing :)

      Usuń
  5. Chociaż jestem już po wakacjach w Chorwacji, pogoda w Polsce wciaż nas dopieszcza, wiec nadal korzystam z jej przywilejów! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidlowo! Lato trzeba wykorzystac do maximum! :)

      Usuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...