niedziela, 11 sierpnia 2013

Jestem kobieta!

Siedzac za sterami naszego automobilu, wciskam pedal gazu i osiagam predkosc okolo 35 mil na godzine w terenie, gdzie obowiazuje 30.
Z tylnego siedzenia samochodu dobiega do mnie glos mojego kochanego Syna:
- Dzidzia nie lubi szybko jezdzic.
- Mam zwolnic?
- Tak.
Zwalniam do trzydziestki...
- Kobiety... - uslyszalam i zdziwiona pytam
- Co???
Obracam sie do tylu i widze robawionego Malca powtarzajacego w kolko
- Mama jest kobieta... mama jest kobieta... mama jest kobieta....

A ja myslalam, ze jestem w miare dobrym kierowca, a tutaj prosze!
Nawet 2-latek pozna prawdziwa babe za kierownica ;)

14 komentarzy:

  1. poprosimy więcej takich dialogów:)

    Urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Kobieto Prawdziwa :)!
    Witam z polskiej ziemi i podziwiam cierpliwość rodzicielską. I dziękuję za trzymanie kciuków, bowiem udało nam się szczęśliwie powrócić na domowe podwórko. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Ciesze sie ogromnie, ze powrociliscie na polska ziemie, choc wiem, ze dobrze Wam tam bylo i pomysly o pozostaniu rodzily Wam sie w glowach :) Czekam na fotorelacje!
      Sciskam!

      Usuń
  3. Ach Ci mężczyźni. Nie ma znaczenia wiek, zawsze to samo będą myśleć o nas kierowcach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe mężczyźni mają to w krwi :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale, ze juz w tak mlodym wieku to cos ujawniaja swiatu? ;)
      Pozdrawiam i dziekuje za zaproszenie! Zajrze ;)

      Usuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...