środa, 14 listopada 2012

Byc wyroznionym w tlumie- Liebster Blog

Sczesciara ze mnie!
W ostatnim czasie pieciokrotnie obdarowano mnie wyroznieniami Liebster Blog, za co serdecznie DZIEKUJE!
To mile, a nawet bardzo!
Wyroznienia otrzymalam od AnnyAni, Maciejkowej Mamy, Zwariowanej Mamy & Greeneyekitty22.
Milej lektury! 

Zabawa polega na odpowiedzi na 11 pytań przygotowanych przez nominującego, nominowaniu 11 blogów i wymyśleniu nowych 11 pytań dla nominowanych blogerek/ów.


Pytania od Anny:
1. Jakie jest Twoje ulubione zajęcie w wolnym czasie? w wolnym czasie tylko dla mnie? obcowanie z kompem
2. Twoje ulubione czasopismo to ... dlaczego ?
3. Jakie jest Twoje marzenie, które zamierzasz spełnić w ciągu najbliższych 6 miesięcy ? Wrocic do Polski
4. Czy byłaś kiedyś za granicą? Jeśli tak to gdzie? tak, w Wielkiej Brytani, Irlandii, Francji, Hiszpani, Wloszech, Austrii, Niemczech i Holandii
5. Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem,że mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus? Uzasadnij swą odpowiedź, jeśli chcesz ;) tak
6. Czy uważasz, że znaki zodiaku wpływają na osobowość, charakter? nie do konca
7. Czy masz jakieś postanowienia, wyrzeczenia na jakiś określony czas? Jeśli tak to jakie? Nie jesc czekoladowych batonow w pracy, ale zwykle lamie sie po jednym dniu
8. Czy lubisz słodycze? tak!
9. Czego Ci najbardziej brak z czasów beztroskiego dzieciństwa? wlasnie tej beztroski
10. Czy lubisz podróżować pociągiem? lubie, choc przyznam, ze po mojej ostatniej przygodzie z nimi nie daze ich sympatia
11. Gdzie najchętniej spędzasz wakacje/urlop? gdzies, gdzie jest cieplo i swieci slonce! 

Pytania od Ani:
1. Matematyka czy polski? matematyka
2. religia czy etyka? etyka
3. lato czy zima? lato!
4. spodnie czy sukienka? spodnie, ale sukienki tez sa ok
5. czego się najbardziej boisz? samotnosci
6. największy życiowy sukces? Urodzenie dziecka
7. kto najbardziej rozpieszcza Twoje dziecko? Oboje rodzicow
8. największa bzdura jaką kiedykolwiek słyszałaś to? Slysze ich dosc duzo kazdego dnia… ale najwieksza jakos nie przychodzi mi do glowy w danym momencie
9. na co (dla dziecka) wydajesz najwięcej pieniędzy? zabawki
10. smażone czy gotowane? zalezy co jest serwowane
11. miewasz chwile dla siebie? rzadko

Pytania od Maciekowej Mamy:
1. Uprawiasz jakiś sport? Maminiarstwo
2. Jaki jest Twój ulubiony kwiat? tulipan
3. Jaki rodzaj ubrań wolisz nosić, sportowy (jeansy, t-shirt, buty na płaskiej podeszwie) czy wizytowy (spódnica, bluzeczka i buty na obcasie)? sportowy
4. Za co najbardziej kochasz swojego męża/ chłopaka? Za wszystko
5. Jaki typ filmów lubisz najbardziej? Thrillery, komedie i romansidla
6. Wolisz owoce czy warzywa? to i to
7. Co Cię najbardziej denerwuje? Ignorancja i brak slonca
8. Gdybyś wygrała dużą sumę pieniędzy na co byś ją wydała? podroze i inwestycje w nieruchomosci
9. Jaka jest najwspanialsza chwila w Twoim życiu? Chwila, kiedy moglam spojrzec na moje dziecko po Jego narodzeniu
10. Wolisz Boże Narodzenie czy Wielkanoc? Boze Narodzenie
11. Co zabrałabyś na bezludną wyspę? (3 rzeczy) Koc, zapalki i jakies jadlo

Pytania od Zwariowanej Mamy:
1.Ulubiony smak lodów? czekoladowy
2.Sms czy rozmowa telefoniczna? rozmowa telefoniczna 
3.Kawa czy herbata? herbata 
4.Ile dzieci chciałabyś mieć? dwojke 
5.Ulubiony film? Jest kilka, ktore wciaz tkwia w pamieci I wpsominam z sentymentem mimo ogladania lata temu, ale ciezko mi je nazwac ulubionymi
6.Ulubiony drink/alkohol? gruszkowy cider
7.Duże miasto czy przytulna wieś - gdzie chciałabyś żyć? przytulna wies
8.Pływanie czy bieganie? nie potrafie plywac, wiec bieganie
9.Czego nie znosisz robić w domu? prasowac
10.Czego zawsze nie możesz się doczekać? konca pracy
11.Czego najbardziej Ci brakuje? rodziny i slonca

Pytania od Greeneyekitty22:
1. Wymarzone miejsce na wakacje? Jak dla mnie Wlochy
2. Ulubiona słodycz? wszystko co czekoladowe
3. Ulubiona zabawa z dzieckiem? klocki
4. Rozmowa z drugą osobą przez telefon czy przez internet np. gg, co wolisz? wole osobiscie, w 4 oczy
5. Spódnica czy spodnie? spodnie
6. Ulubiona piosenka?  slucham wszystkiego, czasami wracam do plyt sprzed lat, ale nie mam ulubionej piosenki
7. Samochód czy rower? samochod, aczkowiek rowerem nie gardze
8. Ulubiony kolor szminki? Naturalne odcienie lub po prostu blyszczyk
9. Ulubiony codzienny kosmetyk? puder w kamieniu
10. Jaki wybrałabyś strój/przebranie na bal karnawałowy? Jak bal karnawalowy, to koniecznie cos wystrzalowego!
11. Jaka jesteś: pesymistka, optymistka, realistka? chyba posrodku, realistka


Do zabawy zapraszam (oczywiscie nominacje nie sa zobowiazujace) :
Madeline z Kurnika
Karoline od Tymka
Mrs Right
Na zielonym wzgorzu kobiet
Bee
corke od Emilki
Agate od Antka
Frankowa Mame
Matko i Corko od Arianny
I kazdego, kto ma ochote na zabawe! 
Prosze sie nie krepowac i poczestowac, a ja z mila checia poczytam odpowiedzi na moje pytania!

Moje pytania:
1. Czy czujesz sie spelniona jako kobieta? Jesli nie, czego Ci potrzeba aby sie tak poczuc?
2. Zyjesz chwila czy masz sprecyzowane plany na nastepne kikanascie lat?
3. Czy uczestniczysz w zyciu politycznym Polski (wybory, pochody etc)?
4. Czy pogoda ma wplyw na Twoje samopoczucie?
5. Czy sprawdzasz etykiety produktow spozywczych, ktore kupujesz?
6. Dazysz do realizacji swoich marzen czy czekasz az same zrealizuja sie pewnego dnia?
7. Posiadasz zloty srodek na dobry humor?
8. W czym jestes dobra?
9. Masz kompleksy? Jesli tak, umniejszasz sobie z ich powodu?
10. Czego sie boisz?
11. Jestes szczesliwa?

Pozdrawiam serdecznie! 

EDIT: Moje niedopatrzenie, za ktore bardzo przepraszam! Szosta nominacje otrzymalam od Ivett

Pytania od Ivett:
1. Co zwykle jesz/pijesz na sniadanie? Herbate, na sniadanie niestety nie mam czasu
2. Jaki kolor lakieru do paznokci najbardziej lubisz "nosic"? czerwony
3. Jakiego koloru sa twoje oczy? szaro- zielone
4. Gdybys miala byc ktoras ze slawnych aktorek, kim chcialabys byc? Janda- jest po prostu boska!
5. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dziecinstwa? Czerwony Kapturek
6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa wigilijna? Pierogi i zupa grzybowa
7. O zwiedzeniu jakiego kraju najbardziej marzysz? USA, Rosja i Japonia
8. Co cie najbardziej relaksuje? kapiel
9. Gdybys miala caly dzien "wolny" tylko dla siebie (przyjmijmy, ze tatus lub rodzinka zajma sie dzieckiem), jak bys go spedzila? O rany, to sie wydaje tak ekstremalne, ze na sama mysl wariuje z radosci ;) Zakupy, fryzjer, ksiazka w parku..... jestem tak przyzwyczajona do trybu zycia jaki prowadze, ze pewnie po kilku godzinach zaczelabym sie nudzic sama ze soba!
10. Bez jakich trzech kosmetykow nie wyobrazasz sobie zycia? Chyba sobie wyobrazam zycie bez nich
11. Kim chcialas zostac bedac dzieckiem? (Czy marzenie sie spelnilo?) Chirurgiem, a marzenie sie nie spelnilo... wprawdzie poszlam specjalnie na biol-chem, ale po jakims czasie odmienilo mi sie i wybralam zawod strikte techniczny

13 komentarzy:

  1. ja też chcę dwójkę dzieciaków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpiecznie, na glowe przynajmniej sie nie dostanie ;)

      Usuń
  2. Jeszcze zapomnialas o nominacji ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubie gruszkowy saider ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmmm.... A taki prosto z lodowki jest najlepszy!

      Usuń
  4. ja bardzo lubię czytac wasze odpowiedzi te wywiady, tyle się mozna dowiedzieć ciekawego :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie obrazisz sie jak odp. w komentarzu:))
    1. Czy czujesz sie spelniona jako kobieta? Jesli nie, czego Ci potrzeba aby sie tak poczuc?
    Spełnienie przyszło wraz z narodzinami Bee
    2. Zyjesz chwila czy masz sprecyzowane plany na nastepne kikanascie lat?
    tymczasowo zyje tu i teraz
    3. Czy uczestniczysz w zyciu politycznym Polski (wybory, pochody etc)?
    NIE
    4. Czy pogoda ma wplyw na Twoje samopoczucie?
    ogromne...
    5. Czy sprawdzasz etykiety produktow spozywczych, ktore kupujesz?
    tak zwłaszcza jesli konsumpcja przeznaczona jest dla Mai
    6. Dazysz do realizacji swoich marzen czy czekasz az same zrealizuja sie pewnego dnia?
    staram się im pomagac, choc ciezko jak narazie mi to idzie
    7. Posiadasz zloty srodek na dobry humor?
    zabawa z Maja, całe zlo tego świata znika
    8. W czym jestes dobra?
    najlepiej mi wychodzi lezenie z ksiazka na kanapie:)
    9. Masz kompleksy? Jesli tak, umniejszasz sobie z ich powodu?
    jasne ze mam, raczej staram sie o nich nie myslec! w sumie to nawet nie mam czasu skupiac się na swoich wadach...
    10. Czego sie boisz?
    ze pewnego dnia nie bede wstanie udzwignac ciezaru zycia
    11. Jestes szczesliwa
    do szczescia brakuje mi rodziny, pozatym to tak

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuje za wyróżnienie, ale że robiłam już post o tym wyróżnieniu więc pozwolę sobie odpowiedzieć w komentarzu
    1. Czy czujesz sie spełniona jako kobieta? Jeśli nie, czego Ci potrzeba aby sie tak poczuć?
    brakuje mi regularnych spotkań z fryzjerem, kosmetyczką i przyjaciółką
    2. Żyjesz chwila czy masz sprecyzowane plany na następne kikanaście lat?
    raczej planuję, ale od kiedy urodził się Igi, żyję w haosie
    3. Czy uczestniczysz w zyciu politycznym Polski (wybory, pochody etc)?
    staram się wiedzieć co się dzieje, głosuję, ale raczej nie zrzeszam
    4. Czy pogoda ma wplyw na Twoje samopoczucie?
    bardzo
    5. Czy sprawdzasz etykiety produktow spozywczych, ktore kupujesz?
    tak
    6. Dazysz do realizacji swoich marzen czy czekasz az same zrealizuja sie pewnego dnia?
    pracuję nad tym by brać życie w swoje ręce
    7. Posiadasz zloty srodek na dobry humor?
    dobre jedzonko i zakupy
    8. W czym jesteś dobra?
    w planowaniu
    9. Masz kompleksy? Jeśli tak, umniejszasz sobie z ich powodu?
    od porodu mam kompleksy dotyczące wyglądu, dołuję się tym
    10. Czego sie boisz?
    samotności
    11. Jesteś szczęśliwa?
    trudne pytanie, na pewno jestem szczęśliwa kiedy mam przy sobie męża i syna, ale brak mi szczęścia w sferze zawodowej

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za odpowiedzi! Tez mam oczy szaro-zielone :)

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...