niedziela, 12 sierpnia 2012

Pytaj!

Chwale sie! 
Otrzymalam trzy nominacje do nagrody " VERSATILE BLOGGER": od Madeleine , Bee
i Na Zielonym Wzgorzu.
Dziewczyny, bardzo dziekuje za wyroznienia! Jest mi przeogromnie milo!

 

Zgodnie z zasadami zabawy osoba wyrozniona powinna w 7 punktach cos o sobie napisac i wyroznic kolejne 10 blogow. Tak wiec, aby nie spedzic calego wieczoru przed komputerem nad rozmyslaniem co by tu naskrobac, zacwaniakuje troche i obale reguly!
W zamian za to prosze Was o pytania w komentarzach. Jesli interesuje Cie cos, co dotyczy mojej osoby, pytaj! 
Ale ostrzegam, skryta prywaciare zostawiam sobie...

A oto moja lista wyroznionych:
Mama SynAlka - za genialne zdjecia
Mrs.right - za pasje z jaka dba o swoj ogrod
Zazuzulla - za niesamowity talent (wiem, ze nie bawicie sie w tego typu zabawy, ale musialam wyroznic)
Mamuska Martuska - za styl pisania... i to jaki styl!
Villandra - za doskonale pioro
Ania- mama dzielnej Oliwki - za szczescie jakie tryska z kazdego posta  
Aga - za macierzynstwo bez lukru
Patrycja od Iguni - za niesamowita sile!
Agula - za to, ze lubie Was czytac
Malgosia - za ksiazkowe inspiracje

Tak naprawde, wyroznienia naleza sie kazdej z Was! 
Uwielbiam Was, ot tak po prostu!

20 komentarzy:

  1. ooo to ja pytam :) moje ulubione pytanie :) jakie są Twoje marzenia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaa... Marze o domku na wsi w stylu skandynawskim, paroma kurami i nawet swiniakiem w zagrodzie. Oprocz tego przydalaby sie przyczepa kempingowa i pelen portfel- zwiedzilabym kazdy zakatek, a zaczelabym od Rosji...

      Usuń
    2. ooo Rosji ??!!!!...fajnie !!!!!!

      Usuń
    3. Pewnie, ze fajnie. Marze zeby ja objechac wzdluz i wszerz! Kiedys musze... nawet jesli nie bedzie nam tam dane jechac z kempingiem ;)

      Usuń
  2. Ja też cię wyróżniłam, bardzo lubię czytać twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja zapytam : Co robisz gdy masz wolne ? ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. Gdy mam wolne od pracy, w sumie wiekszosc czasu poswiecam Mikolajowi. Gdy natomiast mam wolne od Mlodego, czekaja na mnie domowe obowiazki niestety.
      Gdy jednak wszystko jest zrobione, czas poswiecam J, mam czas na lekture, internet, tv...
      W weekendy zwykle staramy sie razem gdzies wybyc :)
      Malo ekscytujace niestety, ale tak to wyglada :)

      Usuń
  4. :) Oj chyba będę musiał wydumać coś czego o mnie nie wiecie bo to już moja 3 nominacja :) Swoją drogą bardzo mi miło, że lubisz mnie czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, od trzech nominacji to sie nie wykrecisz ;)

      Usuń
  5. Co do pytania - Twoja największa zaleta i wada? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaleta- pracowitosc
      Wada- jestem pamietliwa... jak ktos zajdzie mi za skore, to ma juz ciezko :)

      Usuń
  6. Och, dziękuję:)) Pytanie: - jakie były początki Twoje i Twojego Męża?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, ciekawe pytanie :) hmm.. poczatki, jak to poczatki- zwykle pewle tajemniczosci i podekscytowania :)
      Poznalismy sie w Poznaniu. W mieszkaniu, ktore wynajmowalam z kolezanka zwolnil sie jeden pokoj i pojawil sie On! Na poczatku bylo niewinnie i niesmialo, az cos tam sie w srodku zrodzilo i od tamtej pory jestesmy razem :)

      Usuń
  7. ja tez zapytam a co:)
    -Co zmieniłabys jakbyś mogła cofnąc czas??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna rzecz... ale nie cche sie az tak uzewnetrzniac, za co z gory przepraszam. Ale ogolnie staram sie zyc tak aby nie zalowac, ze nie moge cofnac czasu.

      Usuń
  8. Dzięki za wyroznienie! Bardzo mi miło
    Moje pytanie: Skąd jestes? I jeślibyś wróciła do PL to do jakiego miasta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochodze z Wielkopolski, a dokladnie z Ostrowa Wlkp (niecala 100 do Wroclawia :)).
      Jesli chodzi o powrot do Pl, to rozwazamy 3 miasta: Poznan, Warszawe i Bialystok... Gdzie wyladujemy, czas pokaze :)

      Usuń
    2. No to jak wylądujecie w Poznaniu to będzie najbliżej :) Bo my od października wracamy do Wrocławia :) Wiec może będzie okazja żeby się zobaczyć "w realu" :)

      Usuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...